lördag 16 januari 2010

Whooo are you who who

Nu är jag hemma.
Lunchen med Carro och Maria va mysig. Det kändes värre innan än vad det var, var ju inte hemskt alls faktiskt, men jag är ju mupp.
Sen gick vi hem en stund till Maria och snackade lite skit och kollade runt.
Esperanza de Carolina del apartamento es suyo! (jag har nån spanskperiod verkar de som)
Efter massa skit snack och häng i Marias soffa så gick jag mot centrum för att möta upp Jessica.

Vi gick till Ica och handlade onyttigheter för vi är föör smala och behöver gå upp några kilon.

Och så hyrde vi film. PUBLIC ENEMIES.

Har velat se den länge nu, återkommer sen om den var bra eller inte. Men Johnny Depp OCH Christian Bale kan väl inte gå fel?

D lovade mig förut att vi skulle se den men nu har ju han skaffat en ful flickvän och jag orkar faktiskt inte gå och vänta på att dom ska göra slut för att få se den, så jag skiter i honom och ser filmen med min underbara Jessica och världens bästa Lukas istället.

Nu fick jag veta att Malin kanske kommer oxå. Som jag har saknat Malin, var längesen vi sågs nu.

Det kanske inte är så trist det här med nykterist trots allt? :D
Jag har ju klarat halva vita månaden nu. Känns som att jag skulle klara ett helt år nu då jag är så jävla osugen. Men men de ska jag inte klara för om två veckor så SKA JAG VA SUGEN!

Nej nu ska jag laga mat innan det är dax för en riktig myskväll!

Imorgon blir det middag och mys hos mamma och pappa.

Ha en bra lördag!

Inga kommentarer: