måndag 11 januari 2010

Kall måndag! Burr!

Snart är äntligen denna kalla måndag avslutad.
Dagen på jobbet gick relativt fort, min trötthet tog inte riktigt tag i mig förens runt fyratiden. Kul att träffa alla underbara barn igen.
Direkt efter jobbet så åkte jag in till stan och mötte min mamma, hon är den bästa dessutom!
Vi gick och handlade mat. TILL MIG! :D
Ja asså jag har lite mat hemma då jag var och storhandlade häromdagen men nu köpte vi lite som jag missat då eller som tagit slut redan. Så nu borde jag väl ändå överleva, tack vare mamma!
Kom hem vid halv åtta och lagade lite mat och nu sitter jag och småfryser i min soffa framför TVn och funderar på att ta ett långt varmt skumbad. Enda sättet att tina upp nuförtiden.
Jag är förbannat jävla trött på denna kyla nu.

Ciao!

Inga kommentarer: