fredag 22 januari 2010

3 av 16 möjliga!

Kan knappt gå, trappor är riktig pain och att sätta sig på enstol är rena helvetet. TRÄNINGSVÄRK!
Nu kan jag säga att jag vet att jag lever. Smärtan gör sig konstant påmind.

Kom till jobbet idag, jag fick sms från en kollega igår om att tre barn på avdelningen tydligen kräkts. Men detta var ju löjligt, vi har idag 3 barn av 16 på avdelningen. Två är lediga, två har vattkoppor och resten har kräkts hela natten. Två personal är hemma och har kräkts och en personal hemma med feber?? Klara whats up with that, feber är helt ute!
Jag känner som tur var INGENTING! (Ta i trä)
Vi har 28 av 72 barn på hela huset! Väääldigt lugn fredag!

Men nu har jag rast, det blir ingen promenad idag på rasten då jag knappt kan röra mig.

Tack och hej kräkpastej!

Inga kommentarer: