tisdag 19 januari 2010

Rubriklös.

Var uppe med tuppen imorse. Började jobba redan klockan sju.
Det snöade ute, det gjorde inte mig lycklig, det gjorde mig olycklig! Jag vart lite som en snögubbe.
Slutade och jag hann med tretåget hem. Var nära att somna på tåget.
Så fort jag kom innanför dörren så ringde Carro och hon var typ utanför.
Vi satt och hängde en stund i min soffa och snackade en massa skit om livet, precis som vi alltid brukar göra. Carro börjar bli frustrerad på mitt ickepartymood.
Men när det kommer tillbaka så ska vi shotta och va kalasfulla! Jag lovar!
Vi gick till Ica handlade sallad till maten. Lasagne med vitlöksdressing och vitlöksbröd vart det.
Det var supergott tycker jag!
Sen hängde vi lite, Tove och Sibel joinade. John Tucker Must Die var filmen vi gick igång efter många olika viljor och beslutsångest som det alltid blir.

Nu gick dom precis, och jag tittar på Paradise Hotel. Pontus är så jävla skum. Och tråkig!

Nej nu ska jag titta klart på detta och sen blire sova. Jobb imorgon. Onsdag, dagen mitt i veckan.

Adios!

Inga kommentarer: