söndag 17 januari 2010

Those shoes were made for walking!

För några år sen så köpte jag ett par svarta pumps med kilklack på Eurosko här i Väsbycentan.
Dom var egentligen inget speciella. Bara helt vanliga...
Men asså dessa kan ha varit de bästa skorna ever. Första gången jag använde som så var jag på grönan och sprang runt en hel dag och åkte karuseller och sånt. Inte ett skavsår inte minsta smärtan. Jag fick ALDRIG ont av dessa skor. (En av anledningarna till att skor kan gå före killar)

Man kan säga att dessa skor funkade till allt oxå, både till vardags och till fest, till klänning och till jeans. Dom var verkligen mina älsklingar.

Förra våren hände det värsta som kunde hända. DOM GICK SÖNDER! Då hade jag använt dom flitigt i ca tre års tid. Okej jag ska inte ljuga jag har andra skor som jag använde oxå men dessa var verkligen ett säkert kort om man inte ville ha ont i fötterna.

Dom gick hursomhelst av mitt itu. Tråkigt. Och dessa underbara skor finns ju inte längre såklart.

Idag kollade jag runt på olika klädsidor och var inne på laredoute och där hittade jag ett par svarta kilklacks pumps.

Dom är nu beställde och jag hoppas att dom inte gör mig besviken. They got big shoes to fill om man säger så..

Dom kommer att göra min besviken det vet jag men jag får väl hoppas!


Så nu har jag lyckats i ett helt blogginlägg förklara min kärlek till ett par skor.

1 kommentar:

jojo sa...

jag har ett par likadana såna och jag älskar dem oxå.