fredag 8 januari 2010

Jobbdax

Så var man vaken igen då.
Skulle egentligen inte va vaken nu meeeen då jag inte är van att gå och lägga mig så tidigt som jag gjorde igår så vaknade jag pigg klockan fyra imorse. Jippiii....
Så nu sitter jag och tittar på Tv och hänger lite framför datan för att tiden ska gå.
Om en timme ska jag ta bussen.
Ska bli riktigt kul att jobba idag då jag saknar barnen mkt. Och eftersom jag slutar klockan två så känns det inte så jobbigt. Och just det sen är det helg oxå.
Jag kan nog överleva dagen.
Åh nu satte jag på MTV och håll i hatten musikvideon till Sean Pauls - Temperature kom precis. Det va ju min absolut bästa partylåt 2006 men jag har aldrig sett videon. Åh nu flödar minnena. Det var en underbar sommar.

Åh jag vill att det blir sommar!!!

Ne kanske ska ta och börja fixa mig lite smått för jobbet.
Fan vad jag kommer att va trött sen.

Tjarrååå!

Inga kommentarer: