söndag 3 januari 2010

2012 och lite gnäll.

Kom precis hem från stan. Har vart och sett 2012 med en del av familjen. Tjejdelen av familjen faktiskt.
Jaha hur var filmen då?
Måste säga att den var bättre än jag trodde. Meeen typisk amerikansk. Balla effekter.
Påminnde väldigt mkt om The Day After Tomorrow.
Inget man behöver se på bio.

Efter bion gick vi och åt på Vapiano. Pasta Funghi blev det för mig. Helt ok. Jag var tyvärr inte alls på humör men skulle gärna vilja gå dit igen.

Asså jag är ganska ofta på dåligt humör nuförtiden. Och det kommer bara sådär helt plötsligt. Eller oftast när jag tycker att folk är idioter, men jag vill inte va grinig jämnt så jag skulle uppskatta om alla idioter där ute som gör muppiga grejer slutade gå utanför dörren... Tack!

Nu är jag hemma. Lite frusen. Lite illamående. Lite trött. Väldigt uttråkad. Gnäll gnäll gnäll.

Inga kommentarer: