torsdag 7 januari 2010

Sista dagen i ledighet.

Jaha så var sista dagen här. Sista dagen på ledigheten.
Imorgon ska jag tillbaka till verkligheten. Men MKT blandade känslor.
På ett sätt vill jag dit, skönt med rutiner och jag saknar barnen jävligt mkt.
Men sen så vill jag inte för jag trivs väldigt bra med dessa sena mornar och sena kvällar och att bara vara och göra som jag själv vill.
Men jag jobbar imorgon sen är det helg. Haha tråkigt va?
Men nu är det den bästa terminen. VÅRTERMINEN!

Lite läskigt är det att jag ska plugga en kurs denna vår. Men samtidigt spännande. Jag brukar ju va super duper kass på att plugga, men jag har ju faktiskt åldrats sen gymnasiet så vem vet jag kanske kommer kick ass på att plugga! Men förmodligen kommer jag va kass som alltid.

Igår vart det inte så många Disneyfilmer som tanken var. Det vart bara en faktiskt.
Jag och Erica började med Twilight då hon INTE SETT DEN??? Och hon var ju bara tvungen att se den kände jag.
Sen kom Tove och joinade. Vi lagade middag och bestämde oss för att titta på Fucking Åmål. Det var kanske hundra år sen jag såg den. Man fick såna minnen. Högstadiet. Miss those days.
Sen snackade vi lite skit och bestämde oss för att iaf titta på en Disneyfilm, det blev Poccahontas.
Dom där gamla Disneyfilmerna är verkligen bäst.
Jag vill titta på Mulan. Vi hade inte den igår. Trist!
Sen snackade vi skit och tittade lite allmänt på TV tills klockan blev runt tolv och det var dax för Tove och Erica att bege sig hemmåt.

Nej nu ska jag äta lite lunch och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men ikväll blir det promenad. Måste kunna somna tidigt ikväll då jag börjar jobba redan klockan sju imorgon.

Inga kommentarer: