fredag 29 januari 2010

Det SKA gå bra! ♥

Åh nu springer jag runt i min lägenhet som en virrig gammal höna. Sätter mig i soffan ställer mig upp igen och sätter mig. Jag är nervös. Fick precis ett mess av Carro, dom ska göra akut kejsarsnitt på henne idag typ NU!
Jag stressar såklart upp mig fast det kommer ju gå skitbra, det SKA gå skitbra. Finns inget annat.
Varför jag stressar upp mig det vet jag inte, kan inte sluta tänka på detta nu. Borde kanske nu sysselsätta mig med att städa min klädkammare nu när jag ändå inte bara kan sätta mig ner och ta det lugnt.
Men jag är tokspattig. Det hjälper varken Carro eller Bebis att jag springer runt i min lägenhet som en jävla mupp.
Åh vad tror ni att bebis är för kön?
ÅH det måste måste måste gå bra alltihoppa!

Nej nu måste jag stressa av. Nu vart jag hungrig oxå. Dax för en frulle.
SEN städa.
Kommer att gå och vänta på mess från Carro hela dagen.

Åh jag ber för er nu Carro! Ni finns i mina tankar hela tiden nu.

1 kommentar:

jill sa...

Hälsa carro! Säg va de blev för kön sen :)
Hoppas allt är bra annars!! puss påre!//JIll