torsdag 7 januari 2010

Duktiga jag!

Har vart duktig för tredje dagen irad.
Tog mig ut i kylan och gick, själv, idag igen. En timme idag igen. Ganska bra.
Kommer bli längre promenader när det blir varmare hoppas jag.
Jag hoppas även att mina vänner blir mer sugna på att gå med mig när det blir varmare.

Min huvudvärk försvann för en stund men nu känner jag av den igen. Inte lika mkt som förut men jag känner den liggandes där inne i huvudet.
Men faktiskt så ska jag gå och lägga mig ganska tidigt idag. Jag ska ju jobba imorgon, börjar redan klockan sju. Hur ska detta gå för mig?

Och nu när jag börjar jobba igen så blir tyvärr uppdateringarna i min blogg färre.

Men nu ska jag kolla lite på Tv innan det är dax för att försöka sova.
Jag kommer förmodligen inte kunna sova i natt. Men men..

Inga kommentarer: