onsdag 27 januari 2010

Show me the money!

Asså jag kräver att få bli ekonomiskt oberoende NU!
Jag kan inte hålla i pengar och hålla mig till en budget at all! Så därför, vad vore bättre än att jag fick va ekonomiskt oberoende?
Internetshopping är LIVSFARLIGT när man ligger hemma i soffan men datan i knät.
Hela tiden kommer tankarna.. Åh jag vill ha, åh jag behöver, åh jag vill ha, jag vill haaa, jag vill haaaa, JAG VILL HA! Things can make a girl happy!
Nån med sjuuukt mkt pengar som kan ställa upp som min sugar daddy? Mitt enda krav är att jag ska få allt jag pekar på och lite till! Är det för mkt begärt? Tycker inte det.

Och ni som är bra med den där ekonomiska biten ni behöver ju inte ha en massa pengar. MEN jag behöver!

Ibland måste man få va lite materialistisk.

Sen en karl på det vore toppen.
Rakad, mkt tatueringar, humor, snygg, pålitlig får gärna gilla mullig ful tjej... Känner du igen dig på beskriviningen? CALL ME!
OJ såg precis Tyson Beckford på TV skulle nöja mig med honom oxå...

Inga kommentarer: