onsdag 13 januari 2010

Asså jag lever! (om ni undrar)

Har bara inte hunnit med en update idag.
Har jobbat hela jävla dan, eller nja kanske inte slutade halv fem men ändå.
Kom hem. Började laga mat, kan va den godaste köttfärssåsen ever by the way! Eller de va mer en grönsakssås med köttfärs. Galet god hursomhelst.
Sen åt jag sen bar det av till gården bredvid, hem till Maxe. Tupperwear party.
Asså burkar och sånt shit som manTeckenstorlek KAN ha FÖÖÖR Fetmkt av. Hursomhelst är det kul.
Men jag hittade INGENTING som jag ville ha (så kära syster du kan andas ut) Men jag ville hitta nått, bara för att det är kul att handla, men nada niente hittade jag att köpa. Vart galet besviken.
God fika bjöds det på som tur var. Tack Linda. Blåbärspajen var superb, den sätter sig fint i en av mina bilringar på magen :D

Men nu ska jag trösta mig själv genom att glida in på hm.se
Jävla idiot tänker ni nu, och jag håller helt och hållet med jag är en jävla idiot!

Sen ska jag sova. Typ...

Skitpåer!

Inga kommentarer: