lördag 30 januari 2010

När ska man göra saker om inte i sista sekunden?

Mötte upp Kossan i centrum för en lunch. Meze tallrik för mig. Mums!
Vi snackade om allt mellan himmel och jord som alltid och Kossan skrattar som vanligt åt mig och mitt sjuka liv.
Sen tyckte Kossan att vi skulle gå vidare ner mot kondis och hälsa på Carro på kondis och ta en fika där. Så blev det såklart.
Morotskaka... Mmmm..
Och jag undrar varför jag är fet?
Sen slutade Carro jobba så då följde vi med henne till hennes nya lägenhet för Kossan ville kika lite när hon ändå FÖR EN GÅNGS SKULL är i Väsby.
Sen stannade jag kvar.
Åkte hem kikade lite på datan och sen tog jag ett långt bad där jag rakade benen och smörjde in mig och sånt där lyx.
Och nu sitter jag här och har precis målat naglarna, vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig så jag borde egentligen skynda skynda så jag hinner förbi Linda för att prova en klänning hon har hemma, meeeen neeeej här sitter jag och bloggar!!???
Så nu måste jag stressa ihjäl mig för jag har varken smink eller hår på mig. Eller hår har jag ju men ni hajjar...

Nej nu ska jag lämna datan. Hej då!

IN I DIMMAN!

Inga kommentarer: