söndag 31 januari 2010

Egon skulle fylla fem år nästa dag för han var fyra.. år!

Fick såklart springa till bussen igår. Det var jobbigt med klackarna i denna snö. Men jag hann precis med bussen.

Kom in till Malins varma lägenhet. Vart en äppel/kiwivälkomstdrink som var sjukt god men kliade runt läpparna.
Sen bjöds det på god mat nämling Malins speciallitet paj. Kycklingpaj som var sjukt jävla god.

Sen vare dax för mig att korka upp vinet. Vi snackade skit och lyssnade på musik.
Jag blir som vanligt full, även fast ingen annan blir det. Trots en nykter månad så är allt som vanligt igen. Ska jag aldrig lära mig? Nepp nepp!

Efter många skratt och en del sjungande så var det dax att bege sig hemåt.

Jag och Linda tog bussen. På bussen satt även en av mina grannar.
Vi gick av bussen jag och Linda gick åt varsitt håll.
Jag gick snabbt för det var kallt och jag ville bara hem.
När jag är nästan hemma så stannar en kille framför mig med en jacka med trycket "Trygg och säker i Sigma" och säger att det är nog bäst att han följer mig resten av vägen hem.
Jag undrar varför och han förklarar att han är nattvandrare och så sneglar han bakom mig där min granne går. Jag skrattar till lite och säger att det är min granne som går bakom mig att det är ingen fara jag är nästan precis hemma.
Han tittar fortfarande lite konstigt mot min granne som går bakom och säger att det är nog bäst att han följer mig iaf det har förekommit så mkt klotter i närheten på senaste, Jaha för klottrare är ju farliga?
Kom fram till min port iaf och min granne kom fram samtidigt och då min granne sett hur "Trygg och säker i Sigma" sneglat mot honom så förstod han vad som sagts nästan.
Jag skrattade och berättade att han trodde att han förföljt mig. TROTS att jag förklarat att det var min granne.

Kom hem gick och la mig, vaknade av att jag frös något fruktansvärt. Tog ett bad. JAG MÅSTE SLUTA BADA NÄR JAG ÄR FULL! (Carro sa idag att hon tror att det kommer bli min död)
Sen kunde jag somna hursomhelst, men vaknade efter en stund igen av att jag mådde sjukt illa. Jag var bara tvungen att spy. Usch det kan va det värsta som finns att göra.
Efter jag spytt ut alla mina inre organ så kunde jag äntligen somna. Äckelpäckel!

Idag så ska jag hjälpa Carro men att få lite ordning på hennes lägenhet så att hon kan flytta in snart. Känns som ett bra sätt att sysselsätta sig en söndag faktiskt. Känns som att jag och Carro har umgåtts för lite på senaste.

Nej nu ska jag sätta igång lite. Då jag är kass så vart det inga bilder igår. Men Linda tog några så jag kanske får några av henne sen att lägga upp.

Seee yaall!

Inga kommentarer: