onsdag 20 januari 2010

Är jag tillbaka?

Vaknade imorse. Och håll i hatten... Jag kände mig sugen på party. Kanske inte så att jag hade velat åka och festa klockan sex imorse men jag kände att jag vill festa snart.
Skulle kunna tänka mig att festa lite nu i helgen men pga pengarbristen som jag lider av så får jag ha en lugn helg till. Men det känns bra det med. Har ju vant mig vid lugnet nu. Och jag måste faktiskt säga att jag trivs med lugnet oxå. Kommer inte bli fest varje helg nu längre.
Hoppas denna känsla håller i sig nu bara. Jag vill ju faktiskt inte vara en partypooper som jag vart dom senaste veckorna.
Fast det har känts riktigt bra att ta det lugnt och va nykter. Men det kanske är dax att bli sig själv igen?
Sen får vi se hur det känns efter en kvälls party.
Återstå att se.
Känns de bra för dig Carro?

Jobbet idag gick ganska bra. Var en vanlig dag.
Vattkoppor har börjat lite nu på jobbet så nästa vecka har vi förmodligen inte så många barn om alla drar på sig vattkoppor nu.

Hämtade ett paket från HM på vägen hem, i den var det en väska och två tröjor. Väskan var det enda som var bra. Eller tröjorna var ok. Men jag vet inte om jag ska skicka tillbaka dom eller ej. Ska sova på saken... :P

Sen sprang jag ner till gymmet då jag insåg att klockan nästan var tjugo i sex och afrikanskapasset på gymmet började klockan sex. Man måste hämta ut passbiljetten tio minuter innan.
Hann precis i tid. Puuh!
Passet var precis perfekt för mig idag då jag legat på latsidan och inte gymat på över en månad och är småförkyld. 30 minuters afrikansk dans! Satt som en smäck.
Har nu bestämt med Linda att VARJE onsdag är det afrikanskdans på schemat. Och så ska de va.
Ska jag bli duktig? Haha ne kanske inte, men en gång i veckan minst borde jag ju faktiskt kunna dra mitt feta arsle till gymmet!

Nu ska jag laga nån slags middag, äta bör man annars dör man.

Heippa!

Inga kommentarer: