söndag 24 januari 2010

Segt

Gud så seg jag är idag. (det där om att inte missbruka guds namn är inget jag tror på)

Igår var det lite kalas. Började hemma hos Niklas och Loretto fast utan Loretto då hon jobbade.
Vi var några stycken och jag och Carro hällde i oss våra vinflaskor snabbt och gick sedan ner till Hästen där det droppade in folk mest hela tiden.
Jag vart full och glad men inte sådär jobbigt full som jag har en tendens att alltid bli. Det var skönt. Nu kanske man vågar bli full igen :D
Vi hängde där och minglade mellan alla bord då man kände nästan alla där.
Vid stängning ville alla till Magget men jag ville absolut inte dit så jag hängde med Jonte hem till Johan ett tag.
Där var det rätt dött. Johan däckade på soffan och jag och Jonte försökte lära oss att dansa lambada, det gick inte alls och till slut så kände jag mig helt slut och bestämde mig för att gå hemåt.

Efter en utekväll kan det verkligen vara skönt att bara komma hem och krypa ner i sin stora säng och somna.
Idag har jag inte gjort ett skit. Har inte vart speciellt bakis.. eller jo lite kanske, har vart skit seg och huvudvärk har kommit och gått under hela dagen.

Fick precis ett samtal av min kära vän Carro som bor i Märsta. Hon ligger på sjukhus. Hennes vatten hade tydligen gått igår och det är två månader kvar tills hon ska föda.
Så nu ska hon va sängliggande i en månad på sjukhuset och så ska hon bli igångsatt en månad för tidigt om inte ungen kommer tidigare vilket vi hoppas på att den inte gör.
Usch jag känner mig orolig. Hoppas allt kommer gå bra.
Tänker på dig Carro det är bara ringa om det är nått du behöver eller bara prata!

1 kommentar:

Maria Flinck sa...

Usch!! Hoppas allting går bra med carro! Å att bäbis mår bra och att den inte kommer alldeles för tidigt! Som tur e har läkarna så mycket mer kunskap om för tidigt födda nuför tiden! :)