söndag 3 januari 2010

I sällskap med mig själv.

2010.. jävla tjat va?
Men jag känner inte igen mig själv. Har jag påverkats så hårt av mina egna tankar att jag har förändrats?
Jag som alla vet kan va gaaalen partymänniska känner inget sug alls efter varken alkoholen eller festen. Kanske kommer suget tillbaka, just nu vill jag inte att suget ska komma tillbaka, men jag kanske har en galet skum fas.
Människor runtomkring mig pratar om fest. Och att dricka alkohol. Jag känner noll. Jag känner ingen lust. Jag känner att jag vill inte.
Och sen killar.. USCH! Har aldrig känt sån avsky för killar i hela mitt liv.
Just nu så tror jag inte att det går för mig att få tillbaka nått sorts förtroende för killar. Jag vill bara vara ensam just nu. Killar är skit. Så mkt skit det har varit med killar 2009 så tror jag inte att det finns nån bra. Ja det kanske kan verka löjligt att jag har förutfattade meningar om ALLA killar men vad ska jag tycka då?
Jag får ju bara ständigt mer och mer bevis på att killar är dumma.
Sen så kanske jag inte kommer tycka såhär föralltid, men just nu känns det såhär.
Och sen får ni mer än gärna försöka överbevisa mig, men just nu är det nog fruktansvärt svårt att få mig på andra tankar.

Jag ser fraktist fram emot att va ensam och utan fest ett tag. Who am I?
Det är förmodligen det jag behöver för att kunna bli människa igen.

Och mina vänner som har tyckt att jag varit skum och nere på sistone, det är inget personligt jag är inte arg eller ledsen på nån av mina vänner. Jag älskar er. Ni är allt. Det är er jag behöver just nu. Mer än någonsin.

Inga kommentarer: