fredag 15 januari 2010

Undra om jag kommer fastna i min soffa?

Uppdateringen igår var den bästa på länge va?
I suck I really do. Ibland orkar man lixom bara inte.

Jaha så var det helg då. Men då jag har gått och blivit pensioner så ska jag inte göra ett skit. Ingen fest, Ingenting!
Är fortfarande inge sugen på fest. Jag vill inte va såhär jävla tråkig, men jag står för det och erkänner att jag är en tråkig jävel.
Asså nu har jag bara en helg kvar som jag får va tråkig på efter denhär, sen ska vi ju fira Malin. I miss the partyme. Nykterist cellibat är numera titeln på mig. KUL? Naaaeee
Och just idag är jag extra osugen, då jag typ är sjuk. Eller sjuk och sjuk, jag har ont i halsen och ligger i soffan och tycker synd om mig själv. När jag är sjuk så är jag lite som en kille är när dom är sjuka. Men ont i halsen har jag faktiskt, om man kan kalla mig sjuk för det vet jag inte riktigt.

Dagen på jobbet gick snabbt. Vi hade typ inga barn då alla tydligen fått feber över natten. Sex barn hade vi, inte alltför jobbigt. Men galet skönt då min halsont var ganska jobbig.

Stod idag i matsalen på jobbet och tittade på julstjärnan och pepparkakan som hänger i fönstret och undrade om nån kommer ta ner det om inte jag, S eller M gör det. Förmodligen kommer det då hänga kvar till nästa år. Jag tog inte ner det. Bet mig själv i läppen och gick därifrån. Får se hur länge jag står ut att se det i fönstret. Jag kommer ju ge upp tillslut.

Skulle sluta halv fem egentligen men gick redan vid kvart över tre då vi hade fyra barn kvar på min avdelning. Trots att min ena kollega var dum ihuvudet och hittade på olika ursäkter för att jag inte skulle kunna gå. Men jag gick!!
Snälla Klara skulle till Väsby så jag fick skjuts. Jag vart glad.
Kom hem tog ett bad (jag badar just nu way to much) och sen somnade jag i soffan.
Nu är jag vaken. Vad ska man äta till middag?
Sen ska jag iaf äta chipsen som är kvar sen förra fredagen, men jag har köpt ny dipp.

Ne nu ska pensionären gå och komma på vad jag ska äta.

Jag saknar mitt partyjag. KOM TILLBAKA.
Men tråkjag tycker samtidigt att det är skönt att inte festa. Ingen ångest alls. Inga konstigheter gör jag heller. Jag häller inte ens drinkar över folk. Tack och lov.

12 dagar kvar tills jag får lön.

Just det är det nån som är sugen på att haka med till Gotland v. 30?
Frågade min kära vän Pettson om han var sugen på att dra ihop ett gäng och dra dit i sommar, han tyckte det var en toppen idé.

Inga kommentarer: