onsdag 6 januari 2010

Promenad i 19 minusgrader

Pratade lite med Lorr på Fb innan jag gick ut på promenad. Hon bestämde sig för att trotsa kylan med mig och följa med.
Jag drog på mig dunjacka, täckbrallor, halsduk, varma skor, vantar och mössa och gav mig ut i kylan.
Asså helvete vad kallt det är ute. Hade jag haft en penis så hade den frusit bort.
Men efter ett tag vart det rätt behagligt kanske beror på att jag hade varma kläder. Jag svettades och var tvungen att ta av mig vantarna.
"Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder" verkar stämma ganska bra.
Vi gick och gick och snackade om allt mellan himmel och jord som jag och Lorr alltid gör när vi ses. Helt plötsligt hade vi gått i en och en halv timme.
Vi gick förbi Ica och sen hem till mig för att laga en välförtjänt middag efter våran promenad.
Det blev spagetti och köttfärssås framför Tvn. Gott.
Sen vart det häng, TV-tittande och en massa skitsnack.
Nu gick Loretto precis hem så det kanske är dax för mig att gå och lägga mig.
Hoppas på att få sova gott efter dagens promenad.

Imorgon kommer Erica vid ett-tiden. Vi ska bunkra upp oss med kuddar, täcken och filtar och titta på massa gamla Disneyfilmer och Twilight (Erica har inte sett den!)
Om jag orkar kanske jag tar en lite promenad innan.

God Natt!

Inga kommentarer: