måndag 4 januari 2010

Nu kan jag äta!

Nu har jag vart och storhandlat. Det var flera månader sen jag gjorde det så det ekade i mina skåp hemma.
Men nu finns det mat så jag kan överleva denna månad. Känns riktigt bra faktiskt. Äta bör man annars dör man.
Tyvärr ingen lyx. Var galet sugen på att köpa skagenröra men de blev det inget av.
Bara det mest nödvändiga, typ.

Hatar Januari. Iaf pengamässigt. Ska det va lika illa varje år?
Inte för att jag är speciellt ekonomisk nån månad, men jag ska bli bättre. JAG SKA!

Är det nån som är hemma imorgon på dagen och är sugen på att ta en promenad? Annars kommer jag bara sitta hemma och äta upp all mat som jag köpt idag. Farligt att va hemma. Haha.

Nej nu ska jag krypa upp i soffan med täcke och duntofflor och kolla på tv.
Herrå!

Inga kommentarer: