lördag 16 januari 2010

Det är nått fel på mig.

Det är nu konstaterat att det är nått fel på mig.
Ska möta upp Carro idag för en lunch på kondis. Hon skickade nyss mess om att Maria och Lasse skulle med och jag fick panik. Inte för att jag tycker illa om Maria och Lasse utan för att JAG ANNCHARLOTTE FORSELL inte har lust med att träffa massa människor. Eller lust och lust det känns typ jobbigt.
Jag vet inte vad det är med mig, jag trivs inte med att vara såhär. Detta är ju inte jag. Jag har alltid älskat att va runt en massa männsikor. Jag har vart nästan sjukt översocial. Nu har det vänt, blivit helt tvärtom.
Men asså varför har jag blivit såhär helt plötsligt? Ska jag va såhär nu eller är det bara en fas jag går igenom?
Snälla säg att det bara är en fas! Jag vill inte leva såhär.

Men just nu... please FUCK OFF!

Inga kommentarer: