lördag 30 januari 2010

Jag ♥ Hemmagjord pizza.

Idag vaknade jag upp till stressen och oron jag kände i kroppen efter Carros mess om att hon skulle göra akutsnitt.
Man blir trött av den stressen kan jag lova. Så när jag slutat att vara tokuppjagad och äntligen lugnat mig så vart det verkligen inget av att städa min stackars stökiga klädkammare. Liggläge i soffan kändes mer tilltalande för mig. Like always.

Fast då jag är jävligt trött på att ha min feta röv inbakad i soffan så bestämde jag mig för att det inte skulle bli min kväll att sitta i min soffa. Så jag mötte upp Tove (tur att man har andra vänner när nån sviker) vi handlade lite på Ica och begav oss hem till henne.
På menyn stod det hemmagjord pizza. Japp det var exakt lika gott som det låter.
Sen tittade vi på Lets Dance och mös med Sibel.
Sen gjorde vi marrängsviss.. Nu vare fest kan jag lova.
Man säger att vägen till mannens hjärta går igenom magen. Det finns ingen väg till ett hjärta hos mig, hos mig finns det inget hjärta BARA mage. Och där förvarar jag alla känslor! Och mkt känslor verkar det som! Stora känslor. Mkt mat oxå! Hur får allt plats i magen då? Jo man ser till att den expanderas och det gör den genom att äta mkt.
Sen tittade vi på nån film. (Jag och Tove, asså inte jag och magen) Minns inte namnet på den. Men den var bra, kan rekomendera ;P

Sen skjutsade snälla Tove hem mig då termometern visade -15 grader.
VÅR! NU! TACK!

Nu sitter jag här hemma och planen och tanken var att jag skulle färga håret. Men då jag varken har ork eller egentligen ett behov av det så har jag nu bestämt mig för att skita i det. Det får bli en annan dag! Som allt annat i mitt liv...

Tack och hej och god natt!

Imorgon är det fest och jag är frisk (som jag känner nu) och taggad!

2 kommentarer:

Linda sa...

DU kan inte rekomendera en flm du inte har namn på.. ta reda på det :D

Anncharlotte sa...

Haha de va ju ett skämt att jag rekomenderade den därav ;P gubben juh!