fredag 8 januari 2010

Fredagskväll!

Dagen på jobbet gick väldigt fort. Var ganska skönt att jobba. Inte så jätte mkt barn. Men kul att träffa dom barnen som var där, barn kan verkligen ge en mkt glädje.
Fan vad kallt det är ute, tog en snabb promenad på min rast.
Slutade redan vid två vilket var skönt. Förutom att det va skit kallt ute när man skulle hem.
Usch fy tvi blä.
Sommaren är verkligen efterlängtad.
När jag kom hem var jag helt nerkyld och sjukt trött då jag varit vaken sen klockan fyra på morgonen. Alla mina kläder kunde få plats i påsarna jag hade under ögonen.
Tog ett bad för att tina upp. Sen somnade jag i soffan. Snacka om utmattad jag sov i tre timmar.

När jag vaknade lagade jag mat. På menyn stod det köttfärsbiffar, klyftpotatis, stekt zuccini och b-sås. Det var välldans gott.

Nu sitter jag och tittar på Lets Dance och trivs något så otroligt bra med att vara BARA JAG.
Det är väldigt konstigt då jag alltid har vart sjuk översocial och hatat att vara ensam. Men helt plötsligt är mitt eget sällskap mitt bästa sällskap??
Orkar inte ens ringa mina vänner...
Vem är jag? Vem ska jag bli?
Hur gammal har jag blivit när jag trivs med att sitta hemma en fredag och titta på Lets Dance?
Sitter och äter chips och dipp och choklad på det oxå. Beach 2010 jag är REDO :P

Åh nu är det Rabih!! Den gulliga jäveln.

Imorgon blir det att fira Jenny. Ska bli ganska skönt att komma ut bland folk.

TjingTjong!

Inga kommentarer: