fredag 22 januari 2010

Äntligen helg.

Fy fan. Träningsvärken är fortfarande här. Har blivit kallad för Halta Lotta idag på jobbet då de sett ut som jag hade blivit assfucked av en elefant.
Jag var väldigt tacksam av att jag inte hade vinterkräksjukan som alla barn verkade ha för jag skulle aldrig kunna huka framför en toalett med denna smärta i kroppen.
En efter en har vi fått ringa hem även idag.
Några tappra kämpare var kvar när jag gick hem innan klockan fyra idag.

Var sjukt trött när jag kom hem det är fan påfrestande att inte kunna gå som en normal människa. Jag tror fan jag har glömt bort hur man går normalt. Somnade när jag kom hem och vaknade igen runt 20.30??
Så det fick bli en riktig sen middag idag.

Nu är det tvhäng med lite godis resten av kvällen.

Imorgon är det lördag. Hoppas att träninsvärken avtar rejält till dess.
Carro vill att jag hänger med ut på en dricka imorgon. Jag vet inte riktigt. Partysuget jag fick häromdagen verkar ha försvunnit lite. Men vi får se hur det känns imorgon.

Inga kommentarer: