torsdag 21 januari 2010

Muskulös eller muskel-lös?

Helt klart muskel-lös!
Har precis vart och kört ett pass bodypump för första gången. Jag kan säga OH MY GOD det var galet jobbigt.

Och träningsvärken som jag kommer ha imorgon vill jag inte ens tänka på. Benen skakar så jag knappt kan gå och armarna känns.

Känner mig lite stolt ändå. Låg i soffan och typ sov men tog mig ändå upp och till gymet.

Men bodypump tar det nog ett tag innan jag vågar mig på igen.

Mer konditionsträning än muskelbyggande för mig ett tag framöver.
Musklerna får komma i framtiden. Eller nått..
Men det var kul att prova på!

Nu blir det spännande att se om jag kommer kunna gå imorgon eller om man kanske måste sjukskriva sig för träningsvärk, får man ens det?

Tror iofs att det kommer va en väldigt lugn dag på jobbet imorgon då många barn är sjuka i nu både vattkoppor och vinterkräksjukan. Kul va?

Inga kommentarer: