lördag 9 januari 2010

Blekansikte.

Vart sur igår kväll, min spraytan var slut. Så nu är jag blek. Hatar att va blek. Jävla skit.
Tänk om man kunde få va lite mulatt. Slippa spraytana sig och sola solarium och sånt skit. Jag solar iofs inte solarium men ändå.

Så i natt beställde jag en ny. Men den kommer ju inte förens i veckan så jag får väl va blek och genomskinlig ikväll.
Bajs.

Snart ska bleka jag ta mig ut i den nya istiden och möta Carro för en liten fika, sen ska vi ta en sväng i centan.
Sen blire att komma hem och börja fixa sig för kvällens firande av Jenny.

Usch det är så kallt ute jag vill inte gå ut dit. Nu kommer dom Sibiriska vindarna.

Och jag måste även gnälla lite mer. Kan alla sluta va så jävla glada över att "En annan del av Köping" börjar på TV snart igen. Finns inget värre program. Usch!


Hejpåer!

Inga kommentarer: