lördag 2 januari 2010

2010 dag TVÅ!

Nu är vi två dagar in på det nya året.
Livet känns lite lättare faktiskt, fast de e ju för att jag har intalat mig själv att det skulle bli det 2010.
Var inte så pigg igår, skit seg faktsikt.

Nyårsafton blev lyckat trots att jag hade huvudvärk hela tiden. Maten var god och sällskapet var trevligt.
Jag och Erica bestämde oss ändå att det skulle va skönt att komma till Väsby så vi tog tåget som gick vid tvåtiden.
På väg mot tåget så ramlar jag i en trappa TVÅ GÅNGER! Ena gången flyger mobilen iväg och Erica ska hjälpa mig upp men jag skriker: SKIT I MIIIG TA MOBILEN!!!!
Ja mobilen var viktigare än mig.
Vi går på tåget. Faan vad ont det gör i baken. -Erica jag tror jag har ramlat!?
Har fortfarande sjuuuukt ont kan inte röra mig normalt.

Kom till Väsby gick hem till Sara och Emil där dom hade haft nyårsfirande. Var där i nån timme sen var det dax att gå hem.

När jag kom hem var jag asfrusen som alltid, så jag tog ett bad som alltid.
Sen minns jag inget. MINNESLUCKA? Jag som inte ens tyckte att jag var så full?
Vaknade igårmorse klockan tio i min SOFFA? Fast jag hade mitt täcke så jag måste alltså ha kommit ur badet gått in i sovrummet och hämtat mitt täcke och gått ut och lagt mig i min soffa?
Det var allt annat än skönt att vakna där iaf.

Igår var jag bara seg hemma och tittade på TV. Lycvkades ta mig ut för inköp av en pizza. Och COLA!
Jag har nu insett vad det var för huvudvärk jag hade på nyårsafton. För nått år sen så hade jag ett riktigt CocaColaberoende. Och när jag skulle sluta dricka Cola så fick jag GALEN huvudvärk.

Precis samma huvudvärFetk jag nu fick på nyårsafton då jag inte druckit Cola.
Fan fan fan. Säg nu inte att jag är beroende av Cola igen??

Så nu är det CocaColaFörbud för mig!
Tog mig iaf ut en stund igårkväll. Ner till Hästen med Carro, Maria, Jocke och Matte.
Men jag gav upp runt tolvtiden och tog mig hemmåt.
Det var skönt att komma hem.

Inga kommentarer: