tisdag 5 januari 2010

Kan våren komma snabbt i år.. TACK!

Klockan nio imorse lyckades jag äntligen somna om.
Vaknade vid ett igen.
Solen skiner in genom fönstret när jag sitter här i min soffa. Jag bli sugen på att ta mig ut men då termometern visar att trots solen så är det inte skönt ute så tänkte jag laga nån god lunch och plocka ner julen istället.
Sen kanske det blir en promenad. Är sjukt sugen på att komma ut och röra på mig.
Fast det skulle va mycket lättare om det vore vår!
Hoppas tiden går snabbt så att det är vår snart.
Våren är ju den bästa årstiden. Solen börjar komma allt oftare, det börjar bli varmare, man får ha lättare kläder, man kan va ute i mer än tio minuter (vilket är allt man klarar nu) det är långt till vintern, det är snart sommar och barnen behöver inte ha lika mkt kläder på jobbet!
Och jag blir så jävla mkt gladare på våren. Jag behöver sol för att få energi.

Nej nu ska det lagas nått gott till lunch!

Tack och hej!

Inga kommentarer: