lördag 30 januari 2010

Geopardmönstrat är väl fortfarande på modet?

För efter att jag spraytanade mig lite försent i natt och gick och la mig helt otorr så ser jag numera fläckig ut som ett djur. Men WHATEVER?!

Dagen är nu igång. Sängen var sådär underbart skön imorse, kunde ha legat kvar för alltid. Men nepp sånt har jag inte tid för.
Ska möta upp min älskade Kossan för en lunch när hon äntligen har vägarna förbi denna älskade lilla håla Väsby.
Ska bli skönt att få snacka skit med henne. Vi ses inte så ofta som jag vill så vi har ofta en jävla massa att snacka om.

Sen är min plan om vi inte fastnar att jag ska ta en sväng förbi gymmet innan jag ska bege mig hemåt för att fixa och trixa för kvällen. Vet som vanligt inte vad jag ska ha på mig men jag drar väl på mig en gammal jävla trasa som vanligt.
En sak som är piss det är att nu när jag är frisk så har Jessica Pessica päronpung gått och blivit sjuk. Whats up with that lixom?
Annars blir nog kvällen toppen! Vi ska ju fira min Malin, hon är ju numera kärring och jag är fortfarande ung som fan.

Jaha Schnyggt såg precis min ena handflata i dagsljuset. Den är brun. Och lite orange. Det är oxå på modet om ni undrar.

Ha en sån jävla bra lördag nu!

2 kommentarer:

Maria Flinck sa...

Fan, glömde ju kolla efter fläckar idag när vi sågs ju! ;D

Anncharlotte sa...

Jag gömde dom väl under mina kläder så de va nog därför du inte la märke till dom. Om jag sprungit runt naken hade du sett ;)