söndag 10 januari 2010

Jag är sugen på nått gooooott!!!

Sitter och tittar på Scream. Ni som känner mig vet mitt hat för skräckfilmer men då jag tycker att Scream är mer som en komedi så funkar den att titta på. Fast jag sitter hemma helt själv i mörkret.
Vi får se om jag överlever natten. Jag har ju inte hållt nån av reglerna som man ska göra för att överleva en skräckfilm, jag skulle dö först. Jag skulle förmodligen redan va död.
Jag är hursomhelst sjukt sugen på nått gott. Drömmer mig bort till en värld av onyttigheter.. Choklad, Godis, kakor, tårta. Ja you name it, I want to eat it!
Men icke sa nicke. Inget sånt blir det. Och det beror inte på att jag vill gå ner i vikt utan mer för att jag inte har råd. Så de kan komma att bli en nyttig månad. Mot min vilja dock. Fast det är egentligen precis vad jag behöver.

Borde egentligen sova nu då jag ska tillbaka till jobbet imorgon. Men min kropp är inte van att gå och lägga mig vid den här tiden. Jag är alltså inte ett dugg trött!
Ne om man skulle ta en dusch kanske rå.

God Natt till er som kan sova!

Inga kommentarer: