söndag 17 januari 2010

Guten tag alles!

Så var det söndagsmorgon.
Jag har haft ytterligare en vit helg. Så skönt att vakna upp och inte vara bakfull. Känner mig dock lite sockerbakis. But I can live with it.

Igår var jag och Malin hemma hos Jessica. Jag lekte med Lukas till en början och Malin och Jessica satt och snackade plugg.
Lukas är verkligen underbar. Världens bästa.

Sen tittade vi på Public Enemies och käkade tårta som Malin hade med sig och så vart de godis och så.
Jag vet inte om det berodde på att jag lixom aldrig riktigt kom in i filmen eller om den var svår för jag tyckte lixom inte att den var så bra.
Visst Johnny Depp var het. Sprang runt med ett stort vapen. Yummy.
Men annars så var filmen mest pang pang.

Kom hem runt tolvtiden och gick och la mig och sov. En lugn lördag. En skön lördag.

Nu ska jag sitta och glo på TV ett tag sen ska jag åka hem till familjen och bli omhändertagen en söndag som denna.

Inga kommentarer: