söndag 10 januari 2010

Nykterist.

Söndag. Jag har sovit läääänge. Eller Jenny väckte mig klockan tio imorse men jag somnade om.
Känns skönt att inte va bakis.

Vi åkte in mot stan igår. Mot La Cucarcha. Det var supergott med Tapas.
Vi satt där och käkade och snackade en massa skit.
Tiden gick och efter ett tag så var det dax att bege sig därifrån.

Fan vad kallt det var ute. Helt sjukt.

Åkte mot Väsby där det inte gick nån buss för tåget var försenat. Jag och Tove bestämde oss för att gå upp till Hästen och möta Carro och Pernilla och co. Där var det fest. Man ser verkligen allt annorlunda med nyktra ögon.
Efter ett tag var det dax att bege sig därifrån, dom andra skulle ner till Magget jag hade ingen luts med det, jag vill åka hem.
Meeen jag lyckades blir övertalad att följa med dit iaf, NYKTER.
Och FAN det gåååår inte att va där nykter, det var hemskt. Och jag var sjukt frusen då vi stod i kö för att komma in. Och det var lång kö.
Jag bestämde mig iaf väldigt fort för att åka hem. Aldrig mer Magget nykter.
Tyckte synd om alla som var sådär fulla igår.

Nej två nyktra helger till sen ska vi fira Malin, hoppas jag har fått tillbaka suget för fest tills dess.
Men det borde jag väl ha fått?

Nej nu ska jag äta lite lunch.

Harebra!

Inga kommentarer: