måndag 4 januari 2010

Fortfarande ledig.

Känns faktiskt som att jag har varit ledig i en evighet nu. SKÖNT!
Jag har verkligen gått in för det här att vara ledig.
Ligga i sängen länge på morgonen och bara vara. Önskar man kunde få ha det så när man vill.
På fredag börjar verkligheten igen. Fast det känns skönt. Jag saknar barnen faktiskt.
Sen finns det väl mkt med jobbet jag inte saknar men de spelar ingen roll. Jag behöver rutiner nu. Och lite riktig mat. Är ganska dålig på att laga mat hemma just nu, fast det beror nog mest på att jag inte har nått hemma som man kan laga till.
Nån som vill åka och storhandla idag?

Jaha idag är då första dagen på resten av livet?
Det var idag man skulle göra alla förändringar vad jag förstått.
Mina vänner verkar gå in för det här något så fruktansvärt mkt.
Jag vågar inte göra som dom för då blir det precis tvärtom.
Jag ska göra som jag gjorde förra våren då jag gick ner 13 kilo.
Jag tänker inte förbjuda mig själv att äta nått speciellt, men jag ska inte heller vräka i mig så som jag gjort nu under julen.
Sen måste jag ta tag i det här med träningen. Att röra på mig är väl det som jag känner störst behov av just nu.

Nej nu ska jag käka nån slags frukost.

Nån annan som är ledig får gärna höra av sig!

Inga kommentarer: