fredag 5 februari 2010

Yepp I suck!

Är inte direkt nån höjdare på att uppdatera just nu, men jag är väl medveten om det så de är väl toppen?
Har inte gjort så mkt dom senaste dagarna. Jobbat hela veckan. Det var inte jätte kul fast barnen är ju väldigt söta ibland.
Satt i nån slags tågkö och kom en timme sent till jobbet igår.
Gick jag hem och dog lite smått i min soffa efter jobbet men ryckte upp mig och gick hem till Linda och hängde en stund.
Kom hem innan tio och var supertrött och gick och la mig med en gång, minns inte sist jag gick och la mig så tidigt, men det kändes väldigt skönt då jag började jobba klockan sju imorse.

Dagen på jobbet gick iaf väldigt snabbt.
När jag kom hem så somnade jag en stund på soffan och vaknade med ett ryck. Insåg att jag skulle va på gymmet om en kvart. Fan. Det var bara till att springa som vanligt.
Sen vare 45 min afrikansk dans som gällde.
Ganska skönt att avsluta en jobbvecka med att svettas lite. Gick sedan hem tog en dusch och åkte hem till min syster.
Där hade vi en liten systerkväll med tacos och annan gott.
Men då en arbetsvecka sätter sina spår så var jag trött och begav mig hem redan vid elva.
Men det var en trevlig fredagskväll.

Imorgon ska vi fira Piffi. Yeay :D

Nu sova!

Inga kommentarer: