söndag 14 februari 2010

Jag är sjuuuuhuuuuk!

Vaknade redan i fredagsmorse och kände mig tjock i halsen. Äh det bli bättre framåt dagen tänkte jag. Det vart inte bättre förens jag kom hem tog en värktablett och sov ett tag.
Åkte hem till Jenny och hängde en stund. Vi tittade på TV och snackade skit. Jag lånade med mig en hel påse med filmer hem. Här ska tittas på film framöver!
En mysig fredagskväll helt enkelt.

Vaknade igår och tog en värktablett och mådde helt ok. Gick hem till Jessica vid halv tre för att fira att underbara Lukas fyllt två år. Åh han är ju så jävla söt att jag vill äta upp honom. Och han älskar paket, haha, "pakeeeet" "Åh titta titta" "biiiil" "kollaaaaa" var ständigt upprepande ord då han öppnade sina paket. Gullunge! Sen åts det god tårta som Jessica gjort helt själv och fan vad goda dom var. Det gjorde du bra Jessipessipö!

Sen när allt folk gått hem så gick jag och Jessica till Ica och handlade lite, tacos skulle det bli. Emil lagade mat till oss.
Sen tittade jag på Bilar med Lukas och lekte lite med bilarna han fått i present innan det var dax för Melodifestivalen. (Läs här vad jag tyckte)
Jessicas svärmor hade haft med sig chokladkoartonger som vi såklart med glädje öppnade, Chips hade oxå hamnat i korgen på Ica?? Sen fanns det ju god tårta kvar. Ja en massa gott helt enkelt.
Men jag måste säga att vi orkade inte äta så mkt av det som vi trodde. Whats wrong with us Jes?
Mitt i melodifestivalen sa det bara PANG. Och jag började frysa som fan och kroppen smärtade och jag mådde skit. Så efter melodifestivalen var slut så var det dax för mig att gå hem.
Kom hem tog ett varmt bad, en värktablett och låg i sängen när klockan redan var halv elva. Jag har inte gått och lagt mig halv elva en lördagskväll dom senaste femton åren tror jag.
Men det var skönt.
Har haft en helt vit helg. Börjar bli fler och fler såna för mig.

Idag mår jag inte alls bra, ont i hela kroppen. Ligger nerbäddad i min soffa med två tecken och mjukiskläder och tycker synd om mig själv. Har precis tittat (läs: dreggat) på S.W.A.T.
Nu ere dax för mig att sova. Borde egentligen gå och handla lite mat då jag inte har så mkt hemma men jag orkar inte.
Tur att man har världens bästa föräldrar som ska åka och handla till mig ikväll och komma ända till Väsby hem till mig med det.

Nej nu ska jag sova ett tag. Imorgon är det ju jobb, har inte råd att vara hemma!

Inga kommentarer: