lördag 20 februari 2010

Jahaa så var det ju det här med att jag är så äckligt jävla bakfull så att jag tror att det aldrig kommer att gå över, och jag vill bara dö lite.

Asså min äckelbakfylla blir inte bättre. Den härdar inte, den dödar!
Har precis druckit en liter hallon smoothie det var galet gott men nu mår jag illa.
Tanken på alkohol är hemsk.

Men jag pratade precis med min underbara Malin, vi bestämde oss för att vi ska kolla på Melodifestivalen hos henne ikväll. INGEN ALKOHOL!
Så säger världens bästa Malin: -Men då kan jag baka nått gott.
Känns hon inte som en riktig mormor? Underbart.

Så ikväll blir det absolut ingen alkohol, det blir mellot, det blir nått hembakat. Det blir vänner.
Jag trivs. Jag är lycklig trots bakfyllan som tär mig innifrån. Den försöker förstöra mig, bakfyllan alltså, men det går inte surrni. I´m a surviver.
MEN jag kommer försäkerhetsskull ligga i min soffa fram tills att det är dax att klä på sig och gå.

Hallå LINDA MAXE? Borde jag efterlysa dig? WERE ARE YOU!

Inga kommentarer: