lördag 20 februari 2010

Jag känner mig överkörd!

Asssååå Fan vad jag är bakis idag efter min spontanfylla igår.
Det vart asså fest.
Carro ringde mig när jag låg i badet igår och sa att jag skulle komma till Maria för det var dax att supa till.
Jag övervängde faktiskt först att sitta hemma och äta chokladbollar och skita i festen.
Men hey you all know me jag missar väl inte en fest sådär.
Så jag satte på mig kläder och begav mig mot Maria.
Det började lite lugnt men sen börjades det shottas.
Sen när jag öppnat vinet oxå så fanns det ingen återvändo.
Jag minns inte ens hur många shots jag fick ner igår men jag mår jävligt illa när jag tänker på det.
Ja jag och Carro H satt och sjöng barnlåtar. Lite ångestframkallande att tänka på det.
Men jag hoppas på att alla andra oxå var fulla så dom endast tyckte att jag var underhållande.
Men vet ni vad jag bjuder på mig själv iaf. Lite för mkt ibland kanske. Men what happens in Marias crib stays in Marias crib va??
Men sen kom huvudvärken jag fått på eftermiddag ikapp mig så jag fick skjuts hem av Piffi men jag har ingen aning om vad klockan var då.
Kom hem och självmordsbenägen som jag är så tog jag ett bad.
Hey gissa vad? Jag överlevde ytterligare ett fyllebad, vilken tur va?
Sen gick jag och la mig. Vaknade efter en stund av att mitt huvud visade hur mycket den hatar mig. Huvudvärken var obeskrivbar.
Och den finns fortfarande kvar trots värktabletter.
Inge mer fest för mig.

Inga kommentarer: