söndag 7 februari 2010

Vi firar Puffen.

Igår åkte vi ut i skogen hem till Piffi.

Vi skulle fira att hon fyllt år samt titta på Melodifestivalen. (såhär tyckte jag om Melodifestivalen del 1)

Vi käkade gott tilltugg som Piffi fixat och snackade skit samtidigt som vi tittade på Melodifestivalen.

Alkoholen flödade som vanligt.
När Tv tittandet var klar och vi hunnit få i oss den alkoholen vi ville och dansat loss så begav vi oss ut ur skogen och mot Hästen, där vi mötte upp en massa annat trevligt folk.


Det är alltid en massa folk man känner på Hästen vilket gör det kul att gå dit.

Sen begav vi oss mot Magget. Uscha bluscha blä.


Vi stod i kö för att komma in i typ 20 min. Jag kom in hängde in min jacka, gick på toa, snackade med O, han hade en ledig kväll. Ja jag vet vad ni alla tycker om honom men jag är kär i honom! Sådeså!

Sen gick jag till garderoben och begav mig hemmåt. Tror jag var inne på Magget i en hel kvart.

När ska det öppnas nått nytt hak i Väsby? Detta är ju inte acceptabelt att man endast kan gå till Magget efter klockan ett i Väsby??


Det var iaf en väldigt trevlig kväll!¨

2 kommentarer:

Linda sa...

Skitsnyggt med klänningen =)

peetraaa sa...

VÀD FIN DU ÄR!!