tisdag 16 februari 2010

Good memories can be painful...

Jag har vart vaken nästan hela natten, det är verkligen skit jobbigt. Jag är så full i näsan så jag vaknar hela tiden då jag inte kan sova med munnen öppen, och andas är ju ganska viktigt.
Somnade runt klockan åtta imorse och sov fram till halv två, det var skönt att äntligen få sova en längre stund.

Just precis nu fortsatte jag läsa min gamla blogg. Ganska roligt men jag vart lite deppig nu när jag läste om M. Man glömmer lätt hur allt har varit en gång i tiden.
Men jag skrev redan då att allt skulle ha sitt slut och helt rätt. Visste nog inte då att det skulle ta så många år. Och att vi skulle bli såhär arga på varandra.. Känns ofattbart! Trist.
Usch jag ska sluta läsa min gamla blogg nu.
Måste säga att fan vad jag var ärlig i min gamla blogg jag skrev om ALLT. Läskigt!

Nej nu ska jag laga lunch, åt frukost klockan sju imorse så det börjar bli dax för en lunch nu.

Inga kommentarer: