onsdag 24 februari 2010

Mitt i veckan bloggande

Igår vare långpromenad med Maria. Sen frös jag för mkt för att orka blogga. Var ute i en och en halv timme, inte jätte varmt. Men duktiga var vi.

Idag har jag vart hos Carolina och käkat middag och färgat varandras hår.
Nu ligger jag i min soffa, pratade med Carolina på msn, vi har ju pratat om att vi ska tatuera oss vi tre systrar. Men dom är så fruktansvärt sega och ska tänka på allt i sjutusen år.
Nu sa jag att om hon inte pratat med syster nummer 3 innan tisdag om att vi ska ses och BESTÄMMA så bokar jag på tisdag tid för min nästa tatuering som jag har bestämt mig för. Då kallade hon mig för skitkorv. Sjukt mogen storesyster jag har. DU KAN VARA EN SKITKORV SJÄLV! *lipar*

Min tatuering som jag har bestämt mig för att göra kommer iaf bli asa nice.

Nu orkar jag inte blogga, är för trött. Och jag har inget att skriva om.

Snart helg och lön! LOVELY!

Inga kommentarer: