torsdag 18 februari 2010

Lets talk about it.

Missförstånd missförstånd missförstånd.
Vår krets är garanterat inte den enda som lider av detta. Men dessa är de enda jag lider av. Skiter i er andra. Vi är bäst, ingen protest!
När man tar upp missförstånd så lyckas man på nått sätt alltid lösa det, på ett eller annat sätt.
Och fan vad skönt det känns efteråt, när allt är löst, för alla parter.
Man kan andas ut.
Idag har jag löst egna problem med en vän och vart lite medlare mellan två. Ibland behövs faktiskt en medlare. Och jag måste säga att jag tycker att allt slutade bra. Inga sura miner mer just nu hoppas jag. Jag vill ju bara att alla ska va fulla och glada!

Nu har jag dock migrän (Fuck fuckity fuck) ska ta ett bad för att sen sova.
Men skit samma föööör imorgon är det fredag! Jeeeej! :D

På lördag ska jag få dricka vin verkar det som, ännu mer jeeeeeeeeeeeej!
(Hon den där Anncharlotte är visst alkoholist!)

Finns det nått som heter ett glas vin? Nee det heter väl för fan en flaska vin!?