tisdag 16 februari 2010

En gång i tiden var jag ung.

Uttråkad som jag är så sitter jag och läser min gamla blogg.
Lördagen den 16 december 2006 skriver jag om att jag vart ute och festat kvällen innan. Att jag druckit så mkt så jag spytt redan klockan nio på kvällen. Att jag mådde så jävla dåligt och att jag var sjukt bakfull.
Precis efter så skriver jag "Såå Jessica ska vi ut på byn ikväll och svänga våra lurviga, jag har en ny klänning som måste användas"
I dagens bittra verklighet så har jag blivit gammal. Skulle förmodligen aldrig klara av detta. Jag var ung då, 16 dec 2006.
Jag är gammal nu.. Februari 2010.
Bakis en vecka.
Gammal, trött, grå, rynkig och fet. Man blir fan inte bättre med åren.

Nej nu ska sjuka jag gå och sova. Jag känner mig faktiskt mkt bättre nu. Imorgon ska jag och Sibel städa min klädkammare har jag tänkt.

Inga kommentarer: