lördag 27 februari 2010

Fredag var det!

Var jobbigt att säga hej då till min favorit unge idag som ska börja på en annan förskola. Det vart inte lättare när började skrika när hennes mamma tog henne ur min famn för att klä på henne. Jag var så jävla nära på att börja gråta. Fick bita ihop och dricka lite vatten.
För er som inte förstår så kan jag berätta att när man hänger med en unge åtta timmar om dagen fem dagar i veckan så blir man väldigt fäst, så e det bara.
Jag kommer sakna henne så jävla mkt. Jobbet kommer inte va desamma. Usch.

Var skönt med en sovmorgon imorse då jag började klockan halv tio.
Tågen gick som dom skulle och jag var på jobbet i tid. Och inte ens kallt var det idag vilket oxå var galet nice.

Dagen gick ganska långsamt kändes det som ett tag.
Sista barnet gick klockan fem så då kunde jag oxå gå.
Skönt!

Nu var tåget såklart en kvart försenat eftersom det var fredagskväll och man bara ville därifrån.

Lite kul hela veckan har det stått att förseningar och insällda avgångar kan förekomma pga av vädret. Idag då det var varmt och inte snöade så stod det att det kan förekomma förseningar och inställda avgångar pga fordonproblem??? När jag skulle hem var de pga tidigare signalfel?
Ja ni SL alltid är det nått va?

Gick av i S-tuna, träffade där på en gammal killkompis. Alltid lika kul och jag blir så glad när jag träffar på nån av mina gamla S-tuna grabbar. Ni hela gamla gänget är underbara och jag saknar er. Längtar till den 27 mars då ska vi festa!

Vart upphämtad av min Linda i S-tuna och vi åkte mot Kista C.
Maaat! Vi var super hungriga. För mig vart det den goda Mexburgaren på Spanjornen. Passade på nu när jag vet att ägaren som är en pappa på jobbet är bortrest, annars får jag inte betala och det är pinsamt.

Sen vart det en sväng till systemet för lite storshopping, jag drog till med en Bag In Box, Foot of Africa såklart, och några cider, taggade för imorrn. Jajamensan!
Sen kollade vi runt efter lite kläder. Jag hittade en fin klänning som jag ska ha imorgon och Linda hittade en fin tröja. Vi kommer va så fina.
Nee men de va nog allt vi handlade tror jag.

Sen vart det förbi Ica, hyra en film och köpa lite gott. Sen vart det mys i Lindas soffa.

Sen tittade vi på kvällens avsnitt av Solsidan, och fy fan jag fick en skrattattack för det var sjukt kul.

Sen gick jag hem. Galet trött efter dagens hålligång.
Har precis sprayat på mig mina fläckar. Och ska nu sovaaa! Ser fram emot att somna in. Är så sjukt trött så jag tror jag hamnar i koma snart! Sätter mobilen på ljudlöst så ingen väcker mig imorgonbitti. Jag ska sova ut sådeså!

Imorgon: Partey!

Inga kommentarer: