söndag 14 februari 2010

End of this week!

Jag måste försöka sova nu. Måste vakna pigg och kry imorgon för att orka jobbet, det är lång dag imorgon då vi har personalmöte på kvällen. Och jag tycker inte om att missa såna möten då jag tycker om att få min röst hörd. Som att nån skulle kunna missa den??
Jag känner mig faktsikt lite bättre nu än vad jag gjort resten av dagen. Kan bero på värktabletten eller att jag faktiskt börjar må bättre. Jag hoppas på det sistnämnda!
Har vart sjukt trist att må såhär dåligt på helgen, man har ju bara två lediga dagar sen måste man jobba fem dagar innan man får vara ledig i två dagar till. Inte så kul att må dåligt dom enda dagarna man har ledigt.
Jag tycker att man borde vara ledig lika många dagar som man jobbar. Typ jobba fyra dagar och sen vara ledig fyra dagar vore perfekt.
Funderar på att ta en vit helg nästa helg oxå, spara mig tills vi ska fira Jessica. What to wear?

Inga kommentarer: