onsdag 17 februari 2010

Åh jag känner mig glad.

Trots att jag sitter hemma med tungt huvud och seg kropp så är jag glad.
Har precis pratat med Jenny och Erica om utlandsresa i sommar!
Så nu har vi bestämt att vi ska åka till Egypten i början av Juli, what so ever!

Om det är nån som känner sig sugen på att följa med så är det dax att säga till nu, vi tänkte nämligen boka ganska snart så att det verkligen blir av.
Känner mig grymt taggad på att spara pengar nu, så tyvärr jag kommer inte ha råd med en massa nöjen! Ska spara allt jag kan. Överföra till pappa så jag inte kan ta av pengarna!
Önska mig pengar när jag fyller år.

Känner mig även grymt taggad till att träna träna träna!! (det kommer även vara det ända jag har råd med)
Men jag kan inte va såhär fet om jag ska visa mig i bikini på en strand!

Åh jag längtar!

Inga kommentarer: