onsdag 10 februari 2010

Jävla rubrikfantasilöshet!

Nemen tjena mors era gamla tråkiga jävlar.

Dethär med att blogga verkar inte riktigt va min grej denna vecka. Jag har sagt det förut men jag säger det igen.. I SUCK!
Igårkväll va ja hemma hos Carro där var även Tove och Jenny. Vi fikade och snackade massa skit. Like always. Det finns sååå mkt skit att snacka ska ni veta.

Idag åkte Tove till London. ORÄTTVIST!
Har bestämt mig för att jag måste fan åka utomlands i sommar, nån som är sugen??

Idag har jag vart på gymet. Fick springa dit som vanligt eftersom jag ALLTID går i sista sekund när jag bokat pass. Var riktigt skönt att träna faktiskt. En halv timmes afrikansk dans och en halvtimmes gym.
Man känner sig alltid så stolt när man kommer hem från gymet.

Nu sitter jag och är sådär härligt trött som man är när man vart och tränat.
Väntar på att Andra Avenyn ska börja sen blire sova tidigt. Kommer sova gott i natt tror jag.

Imorgon är det torsdag, torsdag är dagen innan fredag för er som inte vet de. Och fredag är underbart. För sen kommer det helg, för er som inte har nån koll alls alltså.

På Lördag blire barnkalas då Lukas imorgon fyller 2 år. Tiden går så fort så jag hänger inte med, Lukas blir alltså två år och jag är fortfarande lika gammal som jag var när han föddes?? Hur går det ihop?

Hejpådig!

Inga kommentarer: