söndag 7 februari 2010

En tjockis bekännelser!

Jag frågar: -VARFÖR BLIR JAG ALDRIG SMAL??

Mitt dåliga samvete svarar: - Ja du Anncharlotte, idag åt du pizza och snart ska du hem till Linda och äta kakor. KLART SOM FAN DU ÄR FET din äckliga tjockis! Du är alkis oxå...

Ibland är mitt dåliga samvete jävligt smart, men lyssnar man på sitt dåliga samvete?? Ähhh neeej!

Men nån måste ju va fet oxå så de kanske är lika bra att jag ställer upp!

En pojke på jobbet, 4 år, sa en dag: -Anncharlotteee kom kryp med oss under stolarna.
Jag: -Nej jag kan inte..
Pojken: -Joo kom nu!!
Jag: -Nej jag kan inte tyvärr. Jag är för tjock!
Pojken: -Men Anncharlotte... (låter vuxen) Anncharlotte du är inte tjock!... Du har bara stor rumpa!
Åhh är inte barn för härliga??

3 kommentarer:

jill sa...

hahahah skön unge :) Sexy ass ;P

Anonym sa...

hihi undra vem den 4 åringen kan vara :) // Klara

Anncharlotte sa...

Haha ja du Klara vem kan det ha varit? ;)