onsdag 17 februari 2010

Imorgon är jag frisk!

Vet ni?? Jag ska till jobbet imorgon.
Egentligen tror jag att jag skulle behöva en extra dag hemma för mitt eget välbefinnande, då min kropp är sådär seg som den är efter man vart sjuk ett par dar, och jag är fortfarande ett sexigt snorpaket meeeeen jag pallar inte va hemma längre.
Jag kommer att må toppen imorgon.
Och jag saknar barnen så mkt och jag orkar verkligen inte va hemma för det är bara så jävla trist.


Nu berättade Linda att hon bokat tid för tatuering, orättvist! Jag vill ju oxå!
Så nu mejlade jag min tatuerare som har fått för sig att flytta till Norge...

3 kommentarer:

C sa...

Vi ska boka en tid, så snart Kent kommer hem. Gå nu inte och gör nån annan tatuering...
Förresten glöm inte att du ska spara pengar :-)

Anncharlotte sa...

Carolina... jag har mejlat kent så då kanske vi kan få en tid nästa gång han är hemma.

Men jag har gett upp på dig och Louvisa så därför planerar jag andra tatueringar.

Carolina sa...

Men vi har ju bestämt vad vi ska göra och allt. Nu kör vi!