söndag 28 februari 2010

Vi firade Jessica igår.

Kom hem till Jessica vid sju. Det bjöds på god paj som Jessica hade bakat.
Sen tittade vi på Melodifestivalen och drack lite alkohol. Efter melodifestivalen så lekte vi "jag har aldrig" och det vanliga kortleksspelet som ofta dyker upp på våra fester. Sen kom Jessicas karl med några kompisar och en dunk och joinade.
Och några av tjejerna avvek.
Vi sjöng lite SingStar tills det ringde på dörren och det var störningsjouren som nån äckelgranne ringt efter. Så vi slutade med singstar och lyssnade på musik och snackade istället.
Runt halv tre bestämde vi oss för att dra en till låt på singstar och innan vi hann sjunga klart så ringde det på dörren igen och där stod två unga vakter.. störningsjouren igen.
Och ena killen skrattade för han tyckte själv att det var en sån pinsam grej. Det var iaf två sköna vakter jag bjöd in dom på festen och ena vakten sa att han vart sugen men det vart inge festande för dom. Hursomhelst så tror jag dom skulle skriva att det var lugnt, så sa dom grattis till Jessica och begav sog därifrån. Dom bad om ursäkt oxå men förklarade att dom bara gjorde sitt jobb och var tvugna att komma.

Efter fyra begav jag mig hemmåt. Tack alla för en trevlig kväll!
Somnade nog inte förens vid fem.

Idag har jag legat i sängen väääldigt länge, kom upp lite innan fyra och åkte med mina föräldrar och storhandlade, så nu har jag en massa mat hemma. Skönt.
Nu ska jag göra mig en hallon smoothie och kolla på TV. Söndagsmys.

Inga kommentarer: