torsdag 18 februari 2010

Barnen på jobbet asså..

Idag kom en mamma och hämtade sin son fyra år.
Så säger mamman till sin son: -Får jag berätta för Anncharlotte vad du sa i fredags när vi gick hem ifrån dagis?
Pojken gömmer sig lite bakom väggen och säger generat: -Mmm...
Mamman berättar att när dom gick hemmåt så säger barnet: -När jag ser Anncharlotte så pirrar det i hela min kropp, jag är kär i henne och vill gifta mig med henne, hon är så vacker!

Hahaha!
Barn är söta ibland...
Om jag får en dotter nån gång ganska snart så ska jag nog presentera dom för varandra.
Men det är kul att nån tycker om en och tycker att man är vacker.

2 kommentarer:

Syster C sa...

GULLIGT! Det är ju så man dör. They love you! Me too!

Anncharlotte sa...

Haha. Just denna pojke frågade faktiskt om dig häromdagen...